• Гореща линия

    0700 111 22 *2211
  • Eng
  • Вход
Република България Комисия за защита на потребителите
  • Актуално

      • Всички новини
      • Мобилни оператори
      • Онлайн продажби
      • Опасни стоки
      • Потребителски кредити
      • Туризъм и отдих
    • Събития
    • Проекти
    • За Еврото
    • Организация за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР)
  • За комисията

    • За КЗП
    • Кои сме ние
    • Кариери
      • Администрация
      • Правомощия на председателя на КЗП
      • Главен секретар
      • Обща администрация
      • Специализирана администрация
      • Закони и регламенти
      • Годишни доклади
      • Бюджет и финанси
      • Образци на документи
      • Регистър на декларации по чл. 49 от ЗПК
      • Достъп до обществена информация
      • Информация по чл.15 ал.1 т.16 ЗДОИ
      • Услуги, предоставяни от КЗП
      • Образци на формуляри
      • Антикорупционна дейност
      • Политика за поверителност
      • Декларация за достъпност
      • Плащане на глоби и имуществени санкции
      • Общи условия
      • Категории информация, подлежащи на публикуване
    • Полезни връзки
  • В помощ на потребителите

      • Полезни съвети
      • Онлайн покупки
      • Социални мрежи
      • Мобилни оператори
      • Рекламации
      • Туризъм и отдих
      • Потребителски кредити
      • Намаления
      • Доставка на стоката
      • "Вълшебни" лекарства
      • Опасни стоки
      • Непоискани търговски съобщения - СПАМ
      • Покупки извън търговския обект
      • Пазаруване през социални мрежи
      • Какво трябва да знаем, когато пазаруваме онлайн
      • Когато планирате почивката си в България
      • Договори с мобилни оператори
      • Когато сключвате договор за кредит
      • Как да предявим рекламация
      • Онлайн търговци
      • Туроператори и хотелиери
      • Кредитни институции
      • Услуги на информационното общество
      • Безопасност на стоките
      • Мобилни оператори
  • Жалби и регистри

      • Електронна форма за подаване на сигнали и жалби
      • За какво е Вашата жалба/сигнал?
      • Как се подава жалба/сигнал?
      • Какво се случва след подаване на жалба/сигнал?
      • Подаване на жалба/сигнал лично в наш регионален център
    • Регистър на опасните стоки
      • Електронна форма за проверка на е-адрес в регистър на ЮЛ нежелаещи да получават НТС
      • Регистър на ЮЛ нежелаещи да получават НТС
      • Как се подава заявление за вписване на е-адреси в регистър на ЮЛ нежелаещи да получават НТС
      • Какво се случва след подаване на заявление за вписване на е-адреси в регистър на ЮЛ нежелаещи да получават НТС
      • Помирителна комисия
      • Алтернативно решаване на спорове
      • Консолидиран списък на признатите органи за АРС на държавите - членки на ЕС
      • Кои са видовете помирителни комисии?
      • Как да поискам формиране помирителна комисия?
      • Заявление за осъществяване на посредничество и съдействие за разрешаването на спорове между потребители и търговци
  • Актове и искове

    • Обявления
    • Съобщения по чл.18а от АПК
    • Регистър Нелоялни търговски практики
      • Принудителни мерки - 2024
      • Принудителни мерки - 2023
  • Контакти
Подайте жалба или сигнал
  1. Начало
  2. Всички новини

Всички новини

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • pagination.next
  • pagination.laxt
Председателят на КЗП Мария Филипова: За две седмици установихме  27 броя нарушения от търговци, предлагащи стоки за деца 

30 Май 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова: За две седмици установихме  27 броя нарушения от търговци, предлагащи стоки за деца 

В навечерието на 1 юни – Международния ден на детето, Комисията за защита на потребителите (КЗП) осъществи засилен превантивен контрол върху

КЗК и КЗП обединяват усилия срещу спекулативен ръст на цените преди и след въвеждане на еврото

29 Май 2025

КЗК и КЗП обединяват усилия срещу спекулативен ръст на цените преди и след въвеждане на еврото

Двете институции задействат съвместен механизъм за засилен пазарен контрол и защита на потребителите в чувствителни сектори Комисията за защита на

Председателят на КЗП Мария Филипова: Финансовата грамотност е ключов фактор за благополучието на потребителите 

27 Май 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова: Финансовата грамотност е ключов фактор за благополучието на потребителите 

„Едно от основните направления в дейността на КЗП е защитата на потребителите на финансови продукти и услуги. Ние активно работим по

КЗП при осмоколасници от столичното 19 СОУ “Елин Пелин”

21 Май 2025

КЗП при осмоколасници от столичното 19 СОУ “Елин Пелин”

Председателят на КЗП Мария Филипова и директорът на ГД “Контрол на пазара” Игнат Арсенов  гостуваха на осмокласници от

Председателят на КЗП Мария Филипова: От днес потребителите могат да подават жалби и сигнали и през новото мобилно приложение „КЗП“

16 Май 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова: От днес потребителите могат да подават жалби и сигнали и през новото мобилно приложение „КЗП“

В желанието си да е по-близо до хората, Комисията за защита на потребителите създаде и пусна мобилно приложение, което позволява да се подават жалби

Председателят на КЗП Мария Филипова: Комисия за защита на потребителите установи нови нелоялни търговски практики на пазара на потребителските кредити

12 Май 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова: Комисия за защита на потребителите установи нови нелоялни търговски практики на пазара на потребителските кредити

Комисията за защита на потребителите идентифицира нови нелоялни търговски практики, свързани с предоставянето на потребителски кредити от небанкови

Председателят на КЗП Мария Филипова: ВАС с поредно решение в защита на хората, ползващи мобилни услуги

5 Май 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова: ВАС с поредно решение в защита на хората, ползващи мобилни услуги

Във връзка с предоставената от мен информация пред Народното събрание на Република България относно нарушенията на правата на хората от страна на

Председателят на КЗП  Мария Филипова с позиция по повод медийни публикации и телевизионно излъчване, свързани с ценови злоупотреби и нелоялни търговски практики от страна на фирми, предлагащи услуги за пътна помощ

2 Май 2025

Председателят на КЗП  Мария Филипова с позиция по повод медийни публикации и телевизионно излъчване, свързани с ценови злоупотреби и нелоялни търговски практики от страна на фирми, предлагащи услуги за пътна помощ

Комисията за защита на потребителите разглежда жалби единствено от потребители – физически лица, съгласно действащото законодателство. Законът

Председателят на КЗП Мария Филипова: Комисията започва масови проверки на фирмите, извършващи репатриране на коли 

30 Април 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова: Комисията започва масови проверки на фирмите, извършващи репатриране на коли 

Във връзка със случая за катастрофата вчера на магистрала Тракия в близост до с. Лозен, КЗП се самосезира и започва проверка съобразно компетенциите

Председателят на КЗП Мария Филипова:  За какво да следим при резервиране на летните почивки.? До няколко седмици тръгва мобилното приложение КЗП. 

24 Април 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова:  За какво да следим при резервиране на летните почивки.? До няколко седмици тръгва мобилното приложение КЗП. 

С наближаването на летния сезон Комисията за защита на потребителите напомня на гражданите да бъдат особено внимателни при планирането на своите

Председателят на КЗП Мария Филипова: Около великденските празници сега нарушенията са повече в сравнение с предишни години. КЗП засилва контрола! 

22 Април 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова: Около великденските празници сега нарушенията са повече в сравнение с предишни години. КЗП засилва контрола! 

Комисията за защита на потребителите отчита нарастване на нарушенията по време на Великденската кампания през 2025 г. спрямо предходни години. В

Председателят на КЗП Мария Филипова: Продължават заблуждаващите нелоялни търговски практики във финансовия сектор от страна на някои банкови и небанкови кредитни институции. КЗП установи нови  два сходни случая.

15 Април 2025

Председателят на КЗП Мария Филипова: Продължават заблуждаващите нелоялни търговски практики във финансовия сектор от страна на някои банкови и небанкови кредитни институции. КЗП установи нови  два сходни случая.

В първия случай потребител сигнализира КЗП, че е станал жертва на некоректно предоставена от кредитора информация, в резултат на което кредитът му

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • pagination.next
  • pagination.laxt

Още от този раздел

  • Всички новини
  • Мобилни оператори
  • Онлайн продажби
  • Опасни стоки
  • Потребителски кредити
  • Туризъм и отдих

Комисия за защита на потребителите

ул. Врабча 1, етажи 3-5, София 1000

тел: 02 9330565

факс: 02 9884218

[email protected]

Всички контакти
  • facebook

За комисията

  • За КЗП
  • Кои сме ние
  • Кариери
  • Администрация
  • Документи и други актове
  • Информация
  • Полезни връзки

Жалби и регистри

  • Подаване на сигнали и жалби
  • Регистър на опасните стоки
  • Регистър на е-адреси на ЮЛ нежелаещи да получават НТС
  • Помирителна комисия
0700 111 22 [email protected]

Сигнали за корупция в КЗП

© 2024 Комисия за защита на потребителите. Всички права запазени!

  • Карта на сайта
  • Политика за поверителност
  • Декларация за достъпност
  • Общи условия
Управление на вашата поверителност

За оптималната работа на интернет страницата, порталът на КЗП и нашите партньори използваме технологии, за да съхраняваме и/или да имаме достъп до информация за устройството Ви – бисквитки или cookies. Приемайки тези технологии, Вие позволявате на КЗП и на партньорите ни да обработваме лични данни на този сайт, като поведението Ви или уникални идентификатори за Вашето устройство. Несъгласието или отмяната на съгласие може да се отрази неблагоприятно върху някои характеристики или функции.

Кликнете долу, за да се съгласите с гореспоменатото или да направите конкретен избор, включително да упражните правото си на несъгласие с това компании да обработват лична информация, базирана на легитимен интерес, а не съгласие. Можете да промените избора си по всяко време, като кликнете върху „Настройки“ по-долу.

Използваме данните ви за:

  • Точни данни за географско позициониране и идентификация чрез сканиране на устройства
  • Персонализирани реклами и съдържание, измерване на реклами и съдържание, статистика за аудиторията и разработване на продукти
  • Строго необходими бисквитки
  • Функционални
  • Аналитични
  • Реклама
  • Бисквитки за функции, анализ, рекламни (не-IAB доставчици) и социални медии