Мобилни оператори
  • Оформяйте съдържанието на договорите си, така че най-съществената за потребителите информация (параметри на услугите, цени, промоционални/гратисни периоди и др.) да се откроява;
  • Преди да сключите договор за електронни съобщителни услуги (мобилни услуги, интернет, телевизия и др.) с даден потребител го запознавайте подробно с условията, които му се предлагат, и се уверете, че той ги е разбрал правилно;
  • При сключването на договори в търговски обект информирайте клиентите си за правото им да получат екземпляр от договора на хартиен носител или на друг траен носител преди да решат дали да го подпишат;
  • При сключване на договори в търговски обекти обръщайте внимание на клиентите, че договорът за електронни съобщителни услуги (мобилни услуги, интернет, телевизия и др.) може да бъде прекратен без неустойки в 7-дневен срок от сключването му, в случай че те не са се съгласили договорът да влезе в сила незабавно;
  • При получаване на оплакване от Ваш клиент полагайте усилия да разрешите в максимално най-кратки срокове дадения проблем;
  • Разяснявайте на своите клиенти начина, по който се изчисляват дължимите суми при предсрочно прекратяване на договор.
  • Предоставяйте на уязвимите потребители информацията за желаните от тях услуги по лесно възприемчив начин, така че те да имат възможност да осмислят отправеното им предложение и да вземат информирано решение.