• Не забравяйте, че за всички продукти имате законова гаранция 2 години от получаването им.
  • В случай, че установите несъответствие или дефект на стоката, имате основание да предявите рекламация.
  • Рекламацията се предявява устно или писмено пред търговеца, от който е закупена стоката. Препоръчително е рекламацията да се предявява писмено.
  • Когато предявявате рекламация, Вие имате право:
    • да предявите рекламация, като поискате от продавача да приведе стоката в съответствие с изискванията;
    • да получите пропорционално намаляване на цената;
    • да развалите договора.
  • Когато поискате от продавача да приведе стоката в съответствие, Вие може да изберете между ремонт или замяна на стоката, освен ако това се окаже невъзможно или би довело до непропорционално големи разходи за продавача.
  • Имате право на пропорционално намаляване на цената или да развалите договора за продажба в следните случаи:
    • продавачът не е извършил ремонт или замяна на стоката или продавачът е отказал да приведе стоката в съответствие с изискванията;
    • несъответствието е толкова сериозно, че оправдава незабавно намаляване на цената или разваляне на договора за продажба, или
  • Потребителят няма право да развали договора, ако несъответствието е незначително. Тежестта на доказване за това дали несъответствието е незначително се носи от продавача.
  • При подаване на рекламация задължително трябва да приложите и документите, на които се основава рекламацията:
    • касова бележка или фактура;
    • протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното;
    • други документи, установяващи претенцията.