Дирекция "Финансови дейности, управление на собствеността и обществени поръчки"

Директор: Мария Варадинова

Обща численост на персонала: 12

Функции:

  1. организира, осъществява и отчита финансовата и счетоводната дейност на комисията в съответствие с изискванията на нормативните актове;
  2. подпомага председателя при изграждането на система за финансово управление и контрол;
  3. осигурява данните и изготвя отчети за касовото изпълнение на бюджета и оборотни ведомости за централната администрация на комисията;
  4. изготвя обобщени касови отчети за изпълнението на бюджета, оборотни ведомости, годишен финансов отчет на комисията;
  5. организира разработването и съставя проектобюджет на комисията като второстепенен разпоредител с бюджет;
  6. изготвя мотивирани предложения до първостепенния разпоредител с бюджет за необходимите промени по бюджета на комисията;
  7. анализира, разпределя и утвърждава чрез системата на "Единната сметка" лимита на разходите между третостепенните разпоредители с бюджет в системата на комисията;
  8. осигурява финансово съобразно утвърдения бюджет издръжката на комисията, в т. ч. на териториалните звена;
  9. методически ръководи и контролира финансово-счетоводната дейност и материалната отчетност на териториалните звена и дава задължителни указания;
  10. организира, отговаря и осъществява контрол за правилното, законосъобразното и ефективното ползване, управление и опазване на недвижими имоти и движими вещи, предоставени на комисията;
  11. организира и провежда инвентаризации;
  12. организира, осъществява и отговаря за материално-техническото снабдяване на централната администрация на комисията;
  13. организира, осигурява и контролира охранителния и пропускателния режим в сградата на централната администрация на комисията, сигнално-охранителната и друга техника, отнасяща се до охранителния и пропускателния режим;
  14. организира и провежда дейности по отбранително-мобилизационната подготовка на ведомството, както и други свързани с нея задачи, възложени от компетентните държавни органи;
  15. организира и осигурява почистването и отговаря за санитарно-хигиенните условия в сградата на комисията и в прилежащите й терени;
  16. организира предприемането на дейности по предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от кризи;
  17. организира разработването и съставянето на поименните списъци за инвестиционната програма за капиталовите разходи на администрацията на комисията;
  18. създава необходимата организация за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
  19. планира, организира и провежда процедури за възлагане на обществени поръчки;
  20. планира, организира и провежда обществени поръчки чрез събиране на оферти с обява или покана до определени лица;
  21. организира предаването за съхранение на досиетата на обществените поръчки;