ЕПЦ България с информационен щанд на летище София

Европейски потребителски център България, който функционира към Комисията за защита на потребителите, и ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ организираха изнесен информационен щанд на летище София. Кампанията се проведе на 20 юни на Терминал 2.

Нейната цел беше да напомни основните права на пътниците при използване на въздушен транспорт в началото на летния сезон, когато по традиция много хора избират летищата за начало на своята ваканция. Експертите раздадоха информационни брошури и дори консултираха на място хора, чиито полети са били изпълнени със закъснение.

С подобни акции, каквито организираме периодично, искаме не само да обясним на потребителите какви са техните права, когато полетът или куфарът им закъснеят, но и да им обърнем внимание, че те имат и задължения – например да дойдат на летището поне 2 часа преди полета и след това да се явят на гейта за излитане в указаното време, обясни Соня Спасова, директор на ЕПЦ България.