Комисията за защита на потребителите търси млади и ентусиазирани хора за консултанти в приемната
Вид на договора
Гражданският договор се сключва за срок не по-дълъг от шест месеца, като се предвижда възможност за продължаването му по съгласие на страните. Има възможност поетите ангажименти да се изпълняват в плаващи интервали във времето от 9:00 до 17:30 часа, като възнаграждението ще се изплати съобразно извършената работа в размер до 1400 лв. за месец.
Месторабота
В централно управление на КЗП, находящо се на адрес: гр. София, ул. „Врабча“ № 1
Задълженията, които трябва да се поемат при сключване на договора
Консултантът обслужва приемната за потребители на КЗП, като предоставя професионални консултации на място, на горещата линия на потребителя и на горещия телефон за търговски дружества /юридически лица/; Приема постъпили сигнали и предприема действия във връзка с тях; Изготвя справки за постъпилите обаждания/запитвания и дадените консултации; Обработка (прослушване) на постъпилите записи в извънработно време на националния телефон на потребителя;
При стартиране на работата, консултантите се подпомагат от експерти на ГД „Контрол на пазара“.
Необходимо образование и професионален опит
Консултанти могат да бъдат дееспособни лица с висше или средно образование, които са неосъждани.
Необходимите документи
Желаещите да сключат граждански договор с Комисията за защита на потребителите подават молба, автобиография, копие от диплома за завършено образование.
Място за подаване на документите – гр. София, ул. „Врабча“ № 1, ет. 3, деловодство на централно управление
Главният директор на ГД „Контрол на пазара“ в КЗП насрочва дата и място за провеждане на интервю с всички кандидати за консултанти.
Основни критерии, по които се преценяват кандидатурите, са следните:
- Познаване и ползване на нормативните актове, свързани със законодателството за потребителската защита – основни нормативни актове: Закон за защита на потребителите, Закон за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки, Закон за туризма;
- Компютърна грамотност;
- Способност за планиране и организиране на собствената работа;
- Способност за ефективна работа със щатните служители;
- Способност за работа като член на екип;
- Способност за общуване – способност за комуникация с ясно и точно изразяване;
- Способност за работа под напрежение;
- Способност за придобиване на нови знания и умения;
Добра обща култура и грамотност.