За да подадете жалба, сигнал или предложение онлайн в сайта на КЗП (www.kzp.bg), трябва да създадете профил или да използвате акаунта си в Google или Apple ID.
Регистрацията на профил в сайта на КЗП (www.kzp.bg) отнема минута и не изисква специални компютърни умения. След като въведете валиден имейл адрес и двукратно - избрана от Вас парола, системата Ви подканя да потвърдите регистрацията си, като отворите получения имейл и следвате инструкциите в него. За да завършите регистрацията си трябва единствено да въведете данните си за контакт, което ще Ви позволи да подавате жалби и сигнали през онлайн формата в сайта.
Когато влизате с Apple ID, Вие можете да споделите или да скриете имейл адреса, с който сте регистрирани. Скриването на имейл адреса няма да преустанови контакта с КЗП и Вие ще получавате изпратените от нас съобщения до момента, в който не оттеглите своето съгласие за използване на Apple ID от КЗП.
След финализиране на регистрацията, Вие можете да подадете своето оплакване чрез интернет страницата на Комисията за защита на потребителите, като изберете и попълните Електронната форма за подаване на жалба/сигнал.
Моля, въведете коректните данни в отбелязаните със звезда полета - те са задължителни.
Обърнете внимание на допълнителната информация, която ще Ви ориентира при попълването на Електронната форма.
Не пропускайте да приложите всички документи, свързани с възникналия проблем и изложените от Вас обстоятелства:
- касова бележка или фактура;
- протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното.
Бихте могли да подадете жалбата или сигнала си и лично в удобното за Вас представителство на Комисията за защита на потребителите в страната.
Повече за тази възможност прочетете в секцията „Подаване на жалба/сигнал лично в наш регионален център”.