Димитър Маргаритов проведе приемна за гражданите във Враца

28.09.2017
Сподели тази новина

Председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов проведе приемна за гражданите във Враца. По време на нея той констатира, че все още гражданите изпитват неудобства предимно по повод закупени дефектни телекомуникационни устройства, електро- и битови уреди, когато се сблъскат с невъзможността на търговците да окажат съдействие – да извършат ремонт или да проявят добра практика като възстановят заплатените средства за некачествената стока.

Маргаритов обобщи провелата се приемна така. „Оценявам тази инициатива като успешна и считам, че трябва да бъде развита и занапред във всички региони на страната, където хората да дойдат и да обяснят какъв потребителски проблем имат и да се създаде основателно впечатление у обществото, че има институции, които са готови да реагират ефективно и ефикасно на проблемите на хората.“


 

Видео: БНТ - При потребителите от Враца

Още за състоялата се приемна във Враца:

econ.bg - Сигнал от един потребител помага за решаването на казус, който може да засегне по-широк кръг граждани

iNews - Сигнал от един потребител помага за решаването на казус, който може да засегне по-широк кръг граждани

"Фокус" - Димитър Маргаритов: "Сигнал от един потребител помага за решаването на казус, който може да засегне по-широк кръг граждани"

konkurent.bg - Един сигнал може да реши хиляди съдби

vratzaplus.com - Председателят на КЗП открива приемна във Враца

vratzaplus.com - Засилен интерес към приемната на КЗП във Враца

zovnews.com - Мамят ни даже с ресторантските пържоли

zovnews.com - Най-често измами се правят с бонус точките в хипермаркетите

bulnews.bg - Председателят на КЗП посрещна граждани във Враца

modernavratza.com - Сигнал от един потребител помага за решаването на казус, който може да засегне по-широк кръг граждани

vipvelingrad.com - Сигнал от един потребител помага за решаването на казус, който може да засегне по-широк кръг граждани