Летовниците питат за рисковете при почивка

17.08.2015
Сподели тази новина

Почти два пъти повече са случаите, при които потребители търсят информация от Комисията за защита на потребителите за евентуалните рискове по време на почивката и как да ги избегнат, отколкото подадените жалби, съобщи КЗП по повод запитване на в. „Монитор”. От откриването на приемните на комисията по Черноморието в началото на летния сезон са поискани повече от 100 консултации и са подадени около 60 жалби.

Потребителите се оплакват най-често от разминаването на това, което се предоставя реално, спрямо това, което са очаквали да получат, когато са избирали своята почивка или са сключвали договор за съответния пакет. В различни хотели е установявано, че предоставяните услуги не съответстват на категоризацията на обекта.

Източник: в.”Монитор”