КЗП разкрива постоянни приемни по морето за Лято`2015, приемните са на разположение на туристите за информация, консултации и сигнали

09.06.2015
Сподели тази новина

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва поетапно разкриване на постоянните си приемни по Черноморието за новия туристическия сезон Лятно`2015. В тях туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт на КЗП по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност. В приемните ще бъдат на разположение и тематични брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби. В инициативите ще се включат и представи на други контролни органи.

Адреси и координати за връзка с постоянните приемни на КЗП по морето:

гр. Бургас (регионална дирекция на КЗП)
тел.: 056/ 84 12 46
e-mail: burgas@kzp.bg
ул. "Цар Калоян" № 16

к.к. „Слънчев бряг”
тел.: 0554/ 22 106
Административна сграда на "Слънчев бряг" АД

гр. Созопол
тел.: 0550/ 22 208
пл. „Черно море” №1

гр. Приморско
тел.: 0550/ 32 466
ул. "Трети Март" № 56
сградата на Община Приморско, Туристически Информационен център

гр. Варна (регионална дирекция на КЗП)
e-mail: varna@kzp.bg
тел.: 052/ 60 37 78
бул. „Владислав Варненчик” № 112, ет.4

к.к. „Златни пясъци”
тел.: 052/ 35 56 23
Административната сграда на ”Златни пясъци” АД, ет.2, стая 200

к.к. „Албена”
тел.: 0579/ 6 20 07
хотел „Добруджа”, офис 4 /Пергула/

Приемните на Комисията за защита на потребителите са организирани със съдействието на местните общини и бранша.