-
12.03.2020
Няма причина за потребителска истерия и презапасяване
Най-големият въпрос е кога потребителите имат право да получат обратно парите си, които са платили , каза Димитър Маргаритов. Нaй-мнoгo жaлби пoлучaвaмe пocлeднитe дeceтинa дни пo пoвoд oткaзвaнe нa рeзeрвaции зa пътувaния и пoчивки, въпрeки чe...
-
11.03.2020
Димитър Маргаритов, КЗП: “Възможността за отлагане на пътуванията е разумният потребителски ход”
“Сега сме в извънредна ситуация, която към момента се усложнява, но нека да си дадем сметка, че тя все пак е временна и оттам да тръгне разумното разсъждение какви са правата ни като потребители и как да ги реализираме.” Така...
-
10.03.2020
С Ъ О Б Щ Е Н И Е
Във връзка с вирусната инфекция COVID-19 и усложнената грипна обстановка в страната, апелираме гражданите да използват електронната форма на интернет страницата на КЗП за подаване на жалба или сигнал. Напомняме, че при необходимост от консултации...
-
04.03.2020
ИКЕА предприема доброволни мерки за изтегляне на чаша за път TROLIGTVIS
В Комисията за защита на потребителите (КЗП) е постъпила информация от „Хаус Маркет България” ЕАД относно превантивно изтегляне на чаша за път поради несъответствие с изискванията на ИКЕА относно употребата на химикали при производството...
-
27.02.2020
Димитър Маргаритов: „При предстоящи пътувания до районите с коронавирус е разумно анулациите на пакетите да се правят непосредствено преди заминаването“
Основният и най-важен съвет, който би трябвало да дадем, е да запазим спокойствие и потребителско хладнокръвие. Да следваме съветите на експертите, както по отношение на това, което трябва да направим, за да запазим здравето си, така и по отношение...
-
26.02.2020
Информация относно възникналите непреодолими и извънредни обстоятелства във връзка с разпространение на COVID-19 (коронавирус)
С цел информационното подпомагане на потребителите на закупени туристически пакети относно правото им да прекратят договорите поради възникналите непреодолими и извънредни обстоятелства във връзка с разпространение на COVID-19 (коронавирус), трябва...
-
26.02.2020
Димитър Маргаритов: „Очакваме сигнали за забавени пратки от онлайн покупки от Азия“
Много важно е в ситуацията с коронавируса да запазим самообладание и да се вслушваме в съветите на експертите – както по отношение на мерките по същество, които трябва да бъдат предприети, така и конкретно, когато става въпрос за пътувания и...
-
26.02.2020
Димитър Маргаритов: „Туристите могат да получат обратно парите си за пакетни пътувания до дестинациите с официално потвърдени форсмажорни обстоятелства поради коронавируса”
Когато сме закупили пакетно пътуване от туроператор, имаме право да си получим парите обратно, ако в мястото на дестинацията, до която ще пътуваме възникнат такива непредвидени обстоятелства, както в случая с коронавируса безспорно са налице. Това...
Новини