-
28.03.2020
Димитър Маргаритов, КЗП: „В извънредната ситуация зачестиха потребителските оплаквания от онлайн измами”
Димитър Маргаритов, КЗП: „В извънредната ситуация зачестиха потребителските оплаквания от онлайн измами” Председателят призова потребителите внимателно да проучват сайтовете, от които пазаруват „Наблюдава се най-вече...
-
24.03.2020
УКАЗАНИЯ И ПРЕПОРЪКИ НА МИНИСТЕРСТВОТО НА ТУРИЗМА И НА КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
УКАЗАНИЯ И ПРЕПОРЪКИ НА МИНИСТЕРСТВОТО НА ТУРИЗМА И НА КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ във връзка със сключени договори за туристически пакети, чието изпълнение е невъзможно в условията на извънредно положение поради разпространението на...
-
19.03.2020
КЗП: Да запазим спокойствие и потребителско хладнокръвие
Да запазим спокойствие и потребителско хладнокръвие, да пестим, да пазаруваме по предварително изготвен списък, за да не се задържаме дълго в магазините. Такива съвети даде на потребителите председателят на КЗП Димитър Маргаритов в студиото на...
-
18.03.2020
Димитър Маргаритов: Хората усещат, че търговци се опитват да завишават цени
Призоваваме потребителите да бъдат спокойни и да търсят начини в разговори с туроператори и местата, където са направени техните резервации за почивки, за отлагане във времето на въпросните почивки. Това заяви в Сутрешния блок на БНТ Димитър...
-
15.03.2020
15 март – световен ден на потребителя
В настоящата усложнена ситуация, свързана с разпространението на COVID-19, отбелязваме световния ден на потребителя. Нека го отбележим с посланието да бъдем разумни, да запазим спокойствие и потребителско хладнокръвие, да се вслушваме повече в...
-
12.03.2020
Няма причина за потребителска истерия и презапасяване
Най-големият въпрос е кога потребителите имат право да получат обратно парите си, които са платили , каза Димитър Маргаритов. Нaй-мнoгo жaлби пoлучaвaмe пocлeднитe дeceтинa дни пo пoвoд oткaзвaнe нa рeзeрвaции зa пътувaния и пoчивки, въпрeки чe...
-
11.03.2020
Димитър Маргаритов, КЗП: “Възможността за отлагане на пътуванията е разумният потребителски ход”
“Сега сме в извънредна ситуация, която към момента се усложнява, но нека да си дадем сметка, че тя все пак е временна и оттам да тръгне разумното разсъждение какви са правата ни като потребители и как да ги реализираме.” Така...
-
10.03.2020
С Ъ О Б Щ Е Н И Е
Във връзка с вирусната инфекция COVID-19 и усложнената грипна обстановка в страната, апелираме гражданите да използват електронната форма на интернет страницата на КЗП за подаване на жалба или сигнал. Напомняме, че при необходимост от консултации...
Новини