Уязвимите групи потребители и по-рисковите способи за продажба

28.11.2018 - 31.03.2020
Активна кампания
Тази кампания изтича след
2020-03-31 23:59:00
Сподели тази новина

Хората от уязвими групи като по-възрастните, подрастващите, със здравословни или финансови проблеми по-лесно могат да станат жертва на некоректни търговци, които практикуват най-рисковите способи за продажба. Сред тях са търговията по време на презентации в зали и на открито, договорите след телефонни позвънявания и сделките във виртуалното пространство. Най-чувствителни са секторите на телекомуникационните и финансовите услуги, както и на продуктите за подобряване на здравословното състояние.  

С падането на температурите зачестяват поканите на търговци за присъствие на презентации на закрити места, където те предлагат пред събраната аудитория различен тип продукти – от такива с „благотворно въздействие върху здравето” до домакински електроуреди. Обещанията за изгодни покупки по време на такива представяния изкушават немалко потребители да платят на момента за нещо, което впоследствие може да се окаже грешна инвестиция.

Изкушени по една или друга линия на тяхната уязвимост, такива потребители могат да стигнат до неизгодна за тях сделка. От това да се окажат с ненужна покупка, през това да се сдобият с различен по характеристики от представяните продукт до утежняващ финансовото им състояние заем. Най-рискови за уязвимите групи потребители са секторите на телекомуникационните и финансовите услуги, както и на продуктите за подобряване на здравословното състояние.

Свързани новини:

   Уязвимите групи потребители са изложени на повече опасности при по-рисковите способи за продажба

   С падането на температурите зачестяват поканите на търговци за покупки по време на презентации

   Секторите телекомуникации, финансови услуги и продукти-панацея са най-рисковите за някои групи потребители

   За какво да внимават потребителите при търговски презентации в зали?

   Обещания за подаръци примамват по-възрастните хора на презентации за продажба на скъпи стоки

   Телепазарните прозорци изкушават потребителите със стоки с по-ексцентрични функционалности и необикновени свойства