Туристически услуги

21.06.2018 - 31.03.2020
Активна кампания
Тази кампания изтича след
2020-03-31 17:15:00
Сподели тази новина

В съвременните условия на силно конкурентна среда предлагащите туристически услуги се стремят по всякакъв начин да привлекат вниманието на потребителите, включително и с по-нестандартни оферти. Дори не само в периодите, в които традиционно има завишен интерес към този тип услуги и по-активно се ползват, а и по повод на всяка възможност човек да се откъсне от ежедневието и да си подари няколко дни за почивка и възстановяване.

Именно тези иновативни, атрактивни предложения, които понякога комбинират различни варианти за отдих, като например съчетание между удобството на хотелското настаняване и екзотиката на докосването до природата, са в състояние понякога да разколебаят убежденията на потребителите за това какво точно харесват и търсят. В тази посока може да им повлияят и разказите на хора, които обичат да пътуват и имат богата палитра от преживявания на различни места. Възможно е да се окаже, че хора, които са свикнали с комфорта на това всичко да им е осигурено в един хотелски комплекс, този път ще се изкушат да опитат нещо непознато за тях – преминаване през няколко маршрута с настаняване в къща за гости, например и посещение на обекти, които ще ги доближат до бита на хората на съответното място. Или обратното – от любители на досега до дивото, този път да видят какво би било, ако имат нещо различно на по-ограничена територия с определен набор от услуги.

Оттук вече ще следва и начинът, по който трябва да се подходи при търсенето и избора на най-добрата оферта за ваканцията.

Туризмът е чувствителен сектор, в който оплакванията – макар да представляват под 5% от всички, постъпващи в Комисията, обикновено са свързани с неуредици, които причиняват неудобство, понякога и предпоставки за проваляне на цялата почивка.  

А има начини рисковете от това да бъдат сведени до минимум.

 

Повече по темата:

   Пазарът на туристически услуги изсветлява

   Понякога потребителите неразумно се кооперират с търговците с некатегоризирани обекти

   Търсете директен контакт с търговеца преди да резервирате почивка онлайн

   Туроператорът винаги трябва да има свой представител при организирани пътувания

   Цената на организираното пътуване може да бъде променяна най-малко 20 дни преди началото му

   Преди запазването на лятната почивка да си изясним предпочитанията: тих уют или шумни места

   Системи за самоконтрол в сферата на туризма с участието на бранша и държавните институции ще доближат качеството на услугите в сектора до изискванията на потребителите

   Високата квалификация на кадрите в туризма и сътрудничеството между институциите са от значение за качеството на услугите в сектора

   Когато за много малко пари се предлага нещо много голямо, обикновено се стига до разминаване между обещаното и реално предоставеното

   При онлайн резервациите на почивки да се следи за добавяне на допълнителни такси или мъгляви формулировки

   "Дигиталният турист" организира и резервира пътуването си през своя смартфон в последния момент и за минути

   Повече скептицизъм при резервации на почивки предпазва туристите от разочарования

   Потребителите заслужават качествени туристически услуги и в края на сезона

   Новите ситуации за потребителите в дигиталния свят изискват и пораждат нови законодателни решения

   Положитена е тенденцията в развитието на българския туризъм

   По-често затваряните от нас туристически обекти без категоризация са със сезонен режим на работа

   Качеството на туристическия продукт в България се подобрява

   Туристическите услуги стават все по-качествени в България

   Ранното планиране на почивките дава възможност за по-сигурни и по-изгодни резервации

   Ранните записвания имат много предимства, от които потребителите могат да се възползват