„Черен петък”

20.11.2015 - 30.11.2015
Изтекла кампания
Сподели тази новина

Кампанията „Черен петък” добива все по-голяма популярност и в България. В нея се включват от големи търговски центрове до малки квартални магазини, които анонсират привлекателни проценти намаление. Очакванията на хората са да пазаруват по-изгодно.

За да се предотвратят злоупотребите на търговците и да не бъдат накърнявани интересите на гражданите, Комисията за защита на потребителите (КЗП) извършва масови проверки в цялата страна.

Експертите предупреждават хората да не се изкушават от високите проценти отстъпки, тъй като е възможно намаленията да не са реални, както и да не позволяват да бъдат обвързани в дългосрочни, неизгодни за тях отношения. 


 

Свързани новини: 

 Димитър Маргаритов: „Не всички намаления са реални, а понякога на етикета на стоките липсва процентът на отстъпката”

 Димитър Маргаритов: "Комисията за защита на потребителите проверява търговците от повече от седмица"

 Димитър Маргаритов: „Бъдете особено внимателни при високите проценти намаление на „Черния петък” днес”

 Димитър Маргаритов: „В „Черния петък” не се изкушавайте от предложения за продукти с „изключителни качества” и в „лимитирани серии”

 Константин Арабаджиев, член на КЗП: "Потребителите да внимават да не бъдат обвързани от търговците в дългосрочни отношения"

 Димитър Маргаритов: "Внимавайте, някои търговци увеличават цените преди да обявят намаление"

 Димитър Маргаритов: „Има и нелоялни практики при кампаниите "Черен петък"