Бъдещето: Хибридните способи за продажба

11.03.2019 - 31.03.2020
Активна кампания
Тази кампания изтича след
2020-03-31 23:59:00
Сподели тази новина

„Оказва се, тенденцията големи онлайн търговци да разкриват физически магазини набира скорост в момента в световен мащаб. Най-големите онлайн платформи и търговци припознават в този способ бъдещето”, коментира председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Според анализатори, стратегията големи търговци на дребно да комбинират електронната търговия с физически магазини, е посоката на развитие на индустрията. „Клиентите искат да могат да пазаруват, когато им е най-удобно – във физически магазин, онлайн или комбинация от двете“ – това са думи на говорителка на Международния съвет на търговските центрове.

За радост, най-много печелят потребителите.

Те могат да избират между предимствата на онлайн и офлайн пазаруването – когато и както им е удобно.

"Потребителите все повече търсят хибридни модели между онлайн и офлайн пазаруването с иновативни форми, като безкасовите плащания например. Това е движещият мотив на световни онлайн гиганти в електронната търговия да търсят варианти за откриване и на такъв тип обекти, които имат физическо присъствие и които задължително да са снабдени с най-новите технологии по отношение отчитането на покупките. Хем можете да отидете да видите и да пипнете стоката, хем да си я набавите по начин, който много прилича на сделките във виртуалната реалност – поставяте в кошницата, излизате от обекта и всичко това вече е Ваше”, посочва още Маргаритов.

Ако пристигнете гладни на летището след дълъг презокеански полет и имате половин час до следващия, можете да минете набързо през такъв магазин и без опашки да си вземате нещо за хапване, за да продължите към следващия гейт.

Или от офиса да отскочите отсреща набързо да си вземате на същия принцип нещо и да се върнете и да продължите работата си. 

Но можете в удобно за Вас време и място да поръчате нещо от онлайн магазина, което да Ви бъде доставено когато и където Ви е удобно.

Всъщност, виждаме, че търговията – в онлайн и офлайн среда се приспособява изключително към навиците и потребностите на потребителите.

„Ако погледнем какви са намеренията, по-скоро ще видим, че не става въпрос за „връщане на газта” от онлайн пазара, а за търсене на нови модели, при които онлайн търговците да присъстват още по-активно в пазарната обстановка като цяло”, добавя Маргаритов.

На потребителите им остава само да следят тенденциите, които се развиват в тяхна полза.

 

Повече по темата:

   Възникващите хибридни форми на търговия са отговор на изразената потребност на потребителите от модерни способи за пазаруване

   Най-големите онлайн търговци припознават в хибридните способи за продажба бъдещето

   Потребителите вече търсят хибридния модел на онлайн и офлайн търговията