Кампании
  • 11.04.2018 - 31.05.2019
    Активна

    Нов търговски механизъм за потребителите. Какви са ползите за мен като потребител?

    Новият търговски механизъм за потребителите ще ви даде по-големи права като потребители и допълнителни механизми за защита ако вашите права са нарушени. Укрепване правата на потребителите: Защита срещу нелоялните търговски практики — нелоялните...

  • 08.01.2018 - 31.12.2018
    Активна

    Дигиталният пазар разкрива нови перспективи за потребителите

    Добре дошли в света на Интернет и цифровите технологии!  Границите са отпаднали, разстоянията са все по-лесно преодолими, движението е безпрепятствено. Преди да стигнем дотам има още няколко стъпки, които трябва да извървим. Все още съществуват...

  • 04.01.2018 - 31.12.2018
    Активна

    Бързите кредити: рискове и възможности

    Искате бързо да имате най-новия модел мобилен телефон или телевизор последна дума на техниката, да тръгнете на екзотично пътешествие или да организирате голямо парти. Трябват Ви бързи пари. Но не бързайте! Когато не разполагате с необходимите...

  • 03.01.2018 - 31.12.2018
    Активна

    Рекламациите – дефектните стоки се поправят или заменят безплатно

    Ако стока, закупена в Европейския съюз – онлайн или от магазин, се различава от начина, по който е била рекламирана, или не функционира правилно, имате право на безплатна поправка или замяна . В случай че поправката или замяната на стоката е...

  • 02.01.2018 - 31.12.2018
    Активна

    Добрите практики – обещанията задължават

    В стремежа си да привлекат клиенти и да ги задържат при себе си все повече търговци предлагат „допълнителни”, извън дадените от закона, права при пазаруване от техните магазини. Например, възможност за замяна или връщане на закупена от...

  • 02.01.2018 - 31.12.2018
    Активна

    Най-често поставяните от граждани потребителски въпроси и техните отговори и разяснения - ТОП 10

    Какви са правата ми и какво да направя, ако закупя дефектна стока? Сгрешена онлайн покупка или забавена доставка! Какво да правя? Възможно ли е да върна закупена стока? Мога ли да се откажа от сключен договор и ще има ли последствия от това? Когато...

  • 08.09.2017 - 15.09.2017
    Изтекла

    Културни и спортни събития - правата ни при отлагане или отмяна на мероприятия

    Отказът на достъп до концерт, промяна на датата или отлагане на събитието са едни от най-нежеланите новини за ценителите на музиката и несъмнено носят отрицателни емоции. Същото важи и по отношение на всяка друга очаквана културна или спортна проява....

  • 10.06.2017 - 31.08.2017
    Изтекла

    Виртуални приемни на КЗП за сезона Лято`2017”

    Комисията за защита на потребителите разкри виртуални приемни за сезона "Лято`2017" . Те представляват телефони, чиито кабини са брандирани с логото на комисията. Изписан е номерът, който трябва да бъде избран – 0700 111 22. Приемните...