Как се подава жалба/сигнал?

Вие можете да подадете своето оплакване чрез интернет страницата на Комисията за защита на потребителите, като изберете и попълните Електронната форма за подаване на жалба/сигнал.

Моля, въведете коректните данни в отбелязаните със звезда полета - те са задължителни.

Обърнете внимание на допълнителната информация, която ще Ви ориентира при попълването на Електронната форма.

Не пропускайте да приложите всички документи, свързани с възникналия проблем и изложените от Вас обстоятелства:

  • касова бележка или фактура;
  • протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното.

Преди да натиснете бутона „Изпрати”, въведете Кода за проверка.

 

Бихте могли да подадете жалбата или сигнала си и лично в удобното за Вас представителство на Комисията за защита на потребителите в страната.

Повече за тази възможност прочетете в секцията „Подаване на жалба/сигнал лично в наш регионален център”.