01   04
05       10  
  13flag_bgflag_eng  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20





















Архив - Новини
17.10.2015 г.
Димитър Маргаритов: "Онлайн ориентираните потребители печелят време и пари"

„Малко време и малко пари, възможност за безусловно връщане на стоката дори тя да няма недостатъци.” – това са предимствата на онлайн пазаруването по думите на Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП), пред bTV.
Източник: bTV


16.10.2015 г.
Константин Арабаджиев, член на КЗП, присъства на откриването на изложението "Автомобилен салон София"

Министърът на икономиката Божидар Лукарски и Константин Арабаджиев, член на КЗП, присъстваха на откриването на тазгодишното изложение „Автомобилен салон София".

Изложението ще продължи до 25 октомври в Интер Експо Център.


16.10.2015 г.
Константин Райков, член на КЗП: „Тенденциите са за намаляване на нарушенията в туристическите обекти”

„Тенденциите са за намаляване на нарушенията в туристическите обекти и в частност на най-тежкото – липса на категоризация.” Това посочи Константин Райков, член на КЗП по време на работна среща в Пампорово, на която бе обсъдена готовността за туристическия сезон Зима 2015 – 2016г.


13.10.2015 г.
Димитър Маргаритов: „Ще следим качеството и безопасността на туристическите услуги през новия зимен сезон”

„Ние, като контролен орган по Закона за туризма, ще организираме кампании, които ще са свързани с наблюдение и контрол върху качеството на туристическия продукт - това, което се предлага на потребителите в хотелите и заведенията в големите курортни комплекси, а и в по-малките селища.”, коментира Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП), пред Радио София по повод планираните проверки във връзка с предстоящия зимен сезон. Източник: Радио София


09.10.2015 г.
КЗП забрани на онлайн търговец неясни условия при промоция

Комисията за защита на потребителите (КЗП) санкционира интернет търговец за умишлено премълчаване на важно условие, без изпълнението на което клиентите му не могат да се възползват от анонсирана от него отстъпка от 35% при онлайн поръчка на храна.


07.10.2015 г.
КЗП забрани на телеком да премълчава условия, според които клиентът губи суми по текущата си сметка

Комисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на мобилен оператор да прикрива в търговските си обекти съществената информация, че при закупуването и съответно ползването на предплатен пакет услуги клиентът губи на всеки 90 дни парите по сметката си, ако до края на този период не презареди със сума над определена стойност. Телекомуникационното дружество няма да има право в бъдеще да прилага описаната нелоялна търговска практика, а за нарушението Законът за защита на потребителите предвижда санкция до 30 000 лв.


02.10.2015 г.
Димитър Маргаритов: „Когато пазарът работи с принципите на коректността, на лоялността, на респекта, и потребителите, и търговците ще бъдат доволни”

„Ние разгръщаме една много широка кампания, която е ориентирана към това да предпазим родителите и учениците от различни нелоялни практики и от това да станат жертва на различни нарушения от страна на търговците. Статистиката показва, че сме извършили над 500 проверки в тази област и имаме съответно констатирани нарушения.”, коментира Димитър Маргаритов за предаването „Днес” на БНР – Благоевград. Източник: БНР


01.10.2015 г.
Димитър Маргаритов: "Апелирам към търговците да спазват закона и да не допускат рискове за здравето на нашите деца"

Над 500 проверки е извършила Комисията за защита на потребителите (КЗП) в търговски обекти в страната, в които се предлагат стоки за учениците. За установените нарушения са съставени 100 акта, като са наложени съответните санкции. Това съобщи Димитър Маргаритов, председател на институцията, за предаването "Преди всички" по БНР. Източник: БНР


 
22



 
47 48
49 50   tbi info 55